ماه محرم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ماه محرم
نوشته شده در چهار شنبه 22 آبان 1392
بازدید : 974
نویسنده : مدیر سایت

این محرم و صفر است که اسلام رازنده نگه داشته است>

شهادت سرور سالار شهیدان امام حــــــــسیــــــــن (ع)

را به تمام شیعیان جهان تسلیت عرض مینماییم.////




:: برچسب‌ها: محرم , امام حسین , شهادت , صفر , تسلیت , ماه محرم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
انجمن تفریحی شادی وب در تاریخ : 1392/9/8/5 - - گفته است :
سلام

امیدوارم حالت خوب باشه.

میخواستم دعوتت کنم به حضور در یه انجمن تفریحی به اسم شادی وب.

شکل ظاهری انجمن هم زیاد روش کار شده و سعی شده زیبا به نظربیاد ..

دیگه بهتره من چیزی نگم و بقیه ی ماجرا رو خودت تو آدرس زیر ببینی

اگه هم بلد نیستی با انجمن کار کنی آموزش های لازم داده شده سوالی هم داشتی میتونی بپرسی.

خوشحال میشم دعوت من رو قبول کنی

حتما سر بزن و عضو شو! منتظرت هستم:

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار
فعلا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: